Sunday, May 23, 2010

Another Boxy Pouch

Hye There
I had sew another boxy pouch request by my new friend -Kak Madiha
Tenkiu kak.Asalnya memang tak amik pun tempahan, tapi disebabkan kak Madiha nak
saya terjerumus juga untuk kembali menjahit..hahahha..tenkiu la bg saya dorongan(boleh ye?)

So another boxy (for baby) tak siap lagi untuk si Sweet Mardhiah tu.Harap Sabar.InsyaAllah sebelum khamis ni saya deliver kat K.Madiha ye..No need to pay for postage fee sebab bg by hand jek kan. hehe..
Yang maro0n color tu size tissue box(tapi besar skit dari kotak tisu) dalam 8" x 12 " x 4 " kalau tak silap laa..So akak boleh letak cosmetic yang kecik/besar sekali dalam tu k(saya try letak Mr.Ghazid pon muat.hahaha)..And yang orange color tu..Free je.Yang tu saiz nya kecil dari tissue box. Macam xjadi je yg orange so saya tukar ke Maro0n.Last2 amik la dua2 tu.hihi.and plus another boxy coming rite away in progress~ (^,^)
See you!! enjoy the picture 1st..


4 comments:

Anonymous said...

dear...tqvm..i like it..hehe...sayang maiza...

myza said...

eh blum dpt dah like..kikiki..Okies.nnt i deliver kt u ok.

izalemo said...

cantek weyh..aku nk beg porch yg leyh isi enset,purse,,tp leyh bwk cam handbag..ahahah~
demand!!

myza said...

dah dpt kan..nnt la buat lain plak pae.kalau ada cotton pilihan mu sndiri lg syok

Great News!!