Thursday, June 10, 2010

Belajar Sulaman

Hari rabu lepas ada seorang gadis datang ke rumah
Katanya agen Epal..nak ajar menjahit sulam
Dalam pukul 6 selepas dah janji dan buat payment RM5 untuk material
dia pun datang..bawa mesin jahit,perkakas lain,dan bahan buat Beg Sulam

Lepas habis ajar jahir dan sembang2..dia promote pula pasal kelas menjahit
Adeh, mesin nya Ringo..aku dah ade mesin Matsuyuki..ape de hal??
Function 100% sama..Ada ke nak suruh aku beli another sewing machine yg exactly sama??
Huhuhu..Siap suh aku bagi mesin jahit yang ada pada mak pulak..Ada ke..
Tak patut punn..apa la minah tu..Last2 berhempas pulas aku menolaknya
Akhirnya di blahh..Korang nak tengok hasil RM5 blajar sulam tu..hoho


Macamana?berbaloi ker?boleh tahan... :)

9 comments:

dieha said...

cantik sulaman tu..i like it..

myza said...

ye ke u like..ni sulam atas jeans..huhu
warna dia mainkan peranan sbenarnya..kan kak~ :P

Unknown said...

myza..cantiknye sulam ni..rs cm nk jugak la bag ni..hehe~

sehati sejiwa said...

comey2 nanti ajaq nooo...hehehe

myza said...

fatyha: beg ni ank buah dah sambar/..sold out..kalau nkbuat kene cr material kain mcm jeans ni..beg ni simple sgt

Sehati sejiwa: kalau ade masa leh laa..tggu balik cuti nnt ye..kang behabuk je msin org tu..wakakka

fique zahafidz said...

salam.cantikla beg2 tu.nak tanyer ckit, berapa harga mesin brand matsuyuki tu?

Anonymous said...

Mana beli mesin matsuyuki tue? message no/ atau miss call ke nombor saya 0123561032

Anonymous said...

saya ade sbijik mesin matsuyuki ni..sesape yg berminat nak bli bleh trs contact sy kat no.0176295884 (ana).

set ni msh ade warranty.sy baru bli n masih dlm kotak sbb xde mase nak pi blaja n menjait..set ni lengkap dgn 18 tapak n table skali..tq

Anonymous said...

saya ade sbijik mesin matsuyuki ni..sesape yg berminat nak bli bleh trs contact sy kat no.0176295884 (ana).

set ni msh ade warranty.sy baru bli n masih dlm kotak sbb xde mase nak pi blaja n menjait..set ni lengkap dgn 18 tapak n table skali..tq

Great News!!