Sunday, June 6, 2010

Order From My Preggy Friend

Salam to all
Hye there..hehe
Today just wanna show my progress on new order..Boxy Pouch for Baby Stuff II
Credits to my old friend Pn Ehah bcause order this boxy from me (thanks cos trusted me to0)
So here some pictures of my initial work..No fully done yet..(sabar..he2)
Please give comment sebarang dua..
Thanks :P
Jom layan pictures..Theme Purple!!

body part+zipper done
estimation high for this boxy
testing!!~

So Puan Ehah..this far..do u like it?

6 comments:

Unknown said...

Myza,comey..i like it!~

izalemo said...

nk beggggggggggggggggggggggggggg~
hahah~
bgos2..mnjadi sungguh..neyh yg ukur beg kak munirah ye?

myza said...

ehah: thank u..ko suke aku puas ati! :)
Intan: yg beg kakmunira tu beb botol susu..tggi pjng ni beg isi brg bby je..nak ke?

sehati sejiwa said...

nak! nak! heheheheh...

myza said...

nak ape aunty solyy????hahaha

izalemo said...

xmo..nk beg simple jep..nk bwk g klas..yg agk2 muat ktas a4..

Great News!!