Thursday, June 17, 2010

Tote Bag


Salam semua
Minggu lepas baru serahkan tote bag serbaguna khas buat ibunda
Thanks sebab bunda suka benar hasil akhir bag tu
This tote bag is really wide(20" x 15") and it is really multipurpose bag
I made 4 zipped pocket inside that bag
My bunda sure hav lot of thing to put in her new bag 
So i really hope this bag will automatically organize her things easily
I just use plain fine cotton-dark brown and
 a few 'sulaman' line in front with small yellow ribbon as deco
I make it simple as my bunda herself..hihi..
Let see my work this time~




3 comments:

izalemo said...

ma mu syg nk gune..hahaha~

sehati sejiwa said...

betul tuh! dia guna beg yg kunin tu lagik..heheh

myza said...

hahahha xpela..bg hancus dulu beg lama tu baru guna beg baru..nnt bgtau ma mu,kalau dah rosak yg cokelat ni,bg balik aku gnti kan dgn kain yg lebih tebal+keras..heheh dpt tukar dgn kain batik hahahha!

Great News!!